خرید شیشه بالکن در اردبیل و کاربردهایش

خرید شیشه بالکن در اردبیل به چه صورت انجام میشود ؟

یکی از گزینه هایی که اکثر افراد هنگام اجاره یا خرید آپارتمان به آن توجه می کنند، داشتن تراس و بالکن است ، پس چرا مردم علاقه مند به نصب شیشه بالکن در این مکان ها هستند؟

در حالی که شیشه بالکن با عایق صوتی که می تواند ایجاد کند از شما در برابر آلودگی محافظت می کند، به شما این امکان را می دهد که در حین تماشای محیط به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و سرمای زمستان و گرمای تابستان دیگر شما را آزار نخواهد داد.

اگر می خواهید فضای خاصی در تراس و بالکن خود ایجاد کنید، نصب شیشه تراس یا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شاید در ابتدای تاپیک سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کند که سعی کردیم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم. با ما بمان.

تعریف شیشه بالکن

شیشه بالکن چیست؟

لعاب بالکن یک ویژگی معماری است که در آن از شیشه های مقاوم و ایمن به عنوان پوشش تراس یا بالکن استفاده می شود. این نوع شیشه معمولاً از شیشه سکوریت ساخته می شود که ایمنی و مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. با نصب شیشه تراس می توانید در تمام طول سال از فضای بالکن استفاده کنید و آن را زیبا و شیک جلوه دهید.

شرکت فرازمد با استفاده از پروفیل های آلومینیومی، شیشه های بادوام و تجهیزات باکیفیت، حفاظ شیشه ای قوی و بادوام فضای بالکن شما را طراحی و تولید می کند. این محافظ شیشه ای هم دسترسی به قسمت بالکن را فراهم می کند و هم آن قسمت را به یک منطقه مجزا و کاربردی تبدیل می کند که می توانید از آن استفاده کنید.

اجرای صفر تا صد شیشه بالکن توسط مجموعه فرازمد

کاربرد لعاب بالکن مجموعه فرازمد شامل موارد زیر است:

۱٫ امکان اجرا در اندازه ها و اشکال مختلف
۲٫ استحکام ساختاری بسیار بالایی دارد
۳٫ استفاده از شیشه سکوریت به ضخامت ۸ میلی متر
۴٫ اندازه هر مهره لعاب ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر است.
۵٫ استفاده از قاب و درزگیر آلومینیومی اصلی
۶٫ استفاده از چرخ های متحرک ترکی برای باز و بسته شدن راحت تر
۷٫ برای دسترسی به بالکن از یک یا دو در در وسط یا دو طرف دهانه استفاده کنید
۸٫ استفاده از چسب های مخصوص برای اتصال قاب و شیشه
۹٫ استفاده از اتصالات با کیفیت برای استحکام و دوام
۱۰٫ استفاده از چسب خشک کن اتوماتیک
۱۱٫ نصب کامل شیشه بالکن در کارخانه
۱۲٫ عملکرد تضمینی برنامه توسط تکنسین های مجرب

برای دستیابی به سطح قابل قبولی از مهارت فنی و تسلط در نصب شیشه بالکن، دانش و تجربه کافی در این زمینه مورد نیاز است. گروه تکنسین های تاسیسات شرکت فرازمد به لطف تجربه بالا و دانش فنی جامع خود توانسته اند با نصب بیش از ۸۰ پروژه شیشه تراس در نماهای مختلف مهارت و تجربه خود را ارتقا دهند. این تجربه و تخصص باعث شده تا مشتریان ما با رضایت فراوان از خدمات ارژن در استفاده کنند و اعتماد خود را به ما اعلام کنند.

مزایای استفاده از شیشه بالکن چیست ؟

از ورود گرد و غبار به منطقه جلوگیری کنید
ایجاد عایق مناسب در تمام فصول سال
ایجاد فضای مناسب برای نگهداری گیاهان با جداسازی منطقه
استفاده از نور خورشید در طول روز
امکان اجرای شکل و طرح دلخواه بر روی شیشه
استفاده از شیشه سکوریت تولید داخل
محافظت از افراد از کودکان تا بزرگسالان
مقاومت کامل در برابر زنگ زدگی، مواد با کیفیت و مستحکم

این مزایا استفاده از شیشه بالکن در فضای باز را به راهکاری مطلوب برای افزایش کاربری و زیبایی فضاهای باز تبدیل می کند.

موارد و اقلام مهم در قیمت شیشه بالکن

ابعاد شیشه سکوریت
رنگ شیشه
طراحی شیشه
مواد مصرفی
پیوندها و چسباندن
شاسی

عوامل زیادی بر قیمت شیشه بالکن تاثیر می گذارد اولین عاملی که بر قیمت شیشه بالکن تاثیر می گذارد، اندازه مکانی است که می خواهید نصب کنید. پنجره های بالکن می توانند کشویی، لولایی، قاب آلومینیومی یا بدون قاب باشند. یکی از پرفروش ترین محصولات مجموعه به عنوان شیشه تراس ، پوشش بالکن و تراس می باشد. برای اطلاعات بیشتر و قیمت با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

کارکرد «شیشه بالکن تاشو» چیست؟

شیشه تراس تاشو یا شیشه بالکن ریلی به شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل پانل های شیشه ای را در گوشه ای از کار جمع کنید.
علاوه بر این، پانل های شیشه ای را می توان به راحتی با استفاده از ریل باز و بسته کرد. به این ترتیب می توانید از بالکن خود به دلخواه در فصول مختلف سال استفاده کنید.
این مدل شیشه بالکن قابل استفاده در نمایشگاه خودرو، بالکن، تراس و کافه، رستوران و … می باشد. بسیار محبوب است.
مواد آب بندی آلومینیومی بین این پانل ها اعمال می شود، اما در برخی پروژه ها نمی توانیم این مواد آب بندی را ببینیم. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در چنین مواقعی از پرکننده های سیلیکونی بی رنگ که ارزانتر از پرکننده های آلومینیومی هستند استفاده می شود. اما کارفرمای عزیز توصیه ما به شما مدل آلومینیومی است زیرا از نظر دوام رویکرد بهتری را نشان می دهند.
سیستم تاشو دارای ریل، فک، آب بند آلومینیومی و انواع روکش و … می باشد. اکسسوری هایی مانند این که با دوام بالا تولید می شوند و در برابر شرایط جوی ضعفی از خود نشان نمی دهند.
از آنجایی که پانل های شیشه ای بالکن ریلی نسبت به انواع دیگر انعطاف پذیرتر هستند، باید در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشند. به همین دلیل در نصب این شیشه تراس از شیشه سکوریت بسیار مقاوم برای جلوگیری از شکستن آن در هنگام ضربه استفاده شده است.

لوازم جانبی شیشه بالکن

لامپ های به کار رفته در شیشه بالکن تاثیر مشهودی در عملکرد صحیح سیستم، طول عمر آن و تضمین کیفیت پروژه شما دارد.

انواع یراق آلات شیشه تراس :

درزگیر آلومینیومی
درزگیر مو
فک شیشه ای ۲ حالته تک لبه و دو لبه
ریل شیشه ای پودر الکترواستاتیک رنگ شده کارخانه
چرخ شیشه ای بالکن با ۲ شیار و کاربری مدل ثابت با ساختار فلزی خود بسیار صاف و بادوام می باشد.
لاما
راهنمای شیشه ای
بالا و پایین شیشه بالکن را قفل کنید

مراحل نصب شیشه آکاردئونی بالکن چگونه است؟

اصطلاحات زیادی برای بالکن های شیشه ای استفاده می شود مانند پوشش تراس، بالکن شیشه ای تاشو، لعاب تراس، پوشش بالکن با شیشه، لعاب بالکن. کاربرد شیشه بالکن محافظ شیشه ای برای تراس شماست که پوششی در برابر سرما و گرمای محیط است. توضیح در مورد نصب شیشه تراس را می توان به صورت زیر بیان کرد:

ابتدا درخواست خود را در شرکت فرازمد ثبت کنید.
کارشناسان فنی شرکت به محل نصب می آیند و ابتدا اندازه گیری های دقیق مساحت را انجام می دهند.
پلان های طراحی شیشه تراس با توجه به اندازه گیری ها و درخواست های شما تهیه و به شما تحویل داده می شود.
پس از تایید نقشه ها و طرح ها، نصب برنامه ریزی شده و تیم تکنسین های مجرب ما دست به کار می شوند.
در مرحله مونتاژ، شیشه های آکاردئونی به طور دقیق و با استفاده از تجهیزات مناسب به محل مونتاژ تحویل داده می شود.
تکنسین ها شیشه را طبق نقشه ها و دستورالعمل ها به قاب آلومینیومی متصل می کنند.
پس از نصب، عملکرد کلی سیستم بررسی می شود تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.
در این مرحله از ضمانت کیفیت نصب شیشه بالکن مطلع خواهید شد.
شرکت فرازمد در در صورت نیاز به خدمات پس از فروش آماده پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی می باشد.

نصب شیشه بالکن آکاردئونی فرآیندی کامل و حرفه ای است که توسط تیم مستعد و متخصص شرکت فرازمد انجام می شود تا بهترین نتیجه را از نظر کیفیت، ظاهر و عملکرد به شما ارائه دهد.

منطقه مورد نیاز برای شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکن ریلی، همانطور که از نامش پیداست، به گونه ای طراحی شده است که صفحات شیشه ای روی ریل حرکت کرده و به صورت لولا در ایستگاه نهایی باز می شوند. به این معنی که وقتی همه پانل ها باز می شوند، در انتهای دیوار جمع می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند. در این حالت شیشه بالکن به شکل حرف L می باشد بنابراین این نوع شیشه را می توان به راحتی در فضاهای کوچک نصب کرد و نگران وجود فضای کافی برای نصاب ها نباشید. در شرایط عادی زمان نصب شیشه تراس ریلی بسته به اندازه پروژه متفاوت است اما معمولا یک روز کاری زمان می برد.

نصب “تراس شیشه ای” چقدر در جلوگیری از سر و صدا اثرگذار است؟

حتما تجربه کرده اید که وارد دفتر یا محیطی شده اید که استفاده صحیح از درب و پنجره های شیشه ای را برای عایق بندی صوتی محیط تضمین نمی کند و سر و صدای زیاد شما را اذیت می کند. اگر آپارتمان شما دارای تراس است، خوب است بدانید که نصب شیشه تراس می تواند در کاهش ۵۰ درصدی آلودگی صوتی موثر باشد!! از جایی که؟

از آنجایی که در نصب شیشه تراس از شیشه سکوریت ۸ میلی متری استفاده شده است، ماستیک آلومینیومی و ماستیک مویی بین هر توری شیشه ای قرار می گیرد و کار را کاملا هوابندی می کند. استفاده از این سیستم با حفظ زیبایی و حریم فضای بالکن می تواند عایق مناسبی برای محیط شما باشد.

نکات مهم در انتخاب شیشه پنجره بالکن

مکانیزم تاشو پنجره ها به گونه ای طراحی شده است که به راحتی پنجره ها باز شده و در فصول گرم از هوای بیرون لذت ببرید. همچنین می توانید از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم در فصول سرد جلوگیری کنید. می توانید هر زمان که بخواهید پنجره را باز کنید و از هوای دلپذیر پاییزی لذت ببرید. دقت در انتخاب پنجره های ثابت و متحرک برای بالکن مفید است. به علاوه این سیستم بالکن تاثیری بر تشعشعات و میدان های نوری که از شیشه می گذرد ندارد و مورد قبول عموم مردم است. بنابراین سعی کنید بهترین گزینه را برای منطقه مورد نظر خود انتخاب کنید.

 

پنجره های تاشو و بازشو را برای پنجره های بالکن توصیه می کنیم تا بتوانید از تمام مزایای این قسمت بهره مند شوید. این نوع پنجره ها به شما این امکان را می دهد که به طور مستقل پانل شیشه ای مورد نظر را باز کنید.

نصب شیشه بالکن چقدر طول می کشد؟

همانطور که قبلاً گفتیم در صورتی که محوطه کار مناسب و پیچیده نباشد نصب شیشه بالکن کمتر از یک روز طول می کشد البته اندازه پروژه نقش اصلی و تعیین کننده است و تمام کارها به صورت مو به مو انجام می شود. -رو در رو بوده و ظاهر کلی ساختمان را تغییر نخواهد داد و در صورت بزرگ بودن متراژ طبیعی است که این مدت افزایش می یابد.

فروختن شیشه بالکن

وقتی هر یک از ما می‌خواهیم محصولی را بخریم، می‌خواهیم تمام اطلاعات مربوط به محصول از جمله نحوه نصب، پشتیبانی و سایر ویژگی‌ها را به دست آوریم. ما می خواهیم تیم پشتیبانی همیشه در دسترس باشد تا به سوالات ما پاسخ دهد، مشکلات ما را حل کند و اطلاعات مورد نیاز ما را در اختیار ما قرار دهد. انتظار داریم کیفیت محصول تضمین شده و نصب بدون خطا باشد. ما می خواهیم بدون نیاز به مداخله مداوم از سوی خود، تمام خدمات لازم را دریافت کنیم و ذهنمان از اضطراب درگیری با انواع جزئیات جانبی رها شود.

شرکت فرازمد با تیم های حرفه ای خود در زمینه نصب شیشه بالکن همواره آماده ارائه خدمات بی نقص به مشتریان خود می باشد. در نصب شیشه تراس، تیم نصب شرکت فرازمد از بهترین یراق آلات و شیشه های سکوریت ایمن برای اطمینان از بهترین عملکرد و تضمین کیفیت کار استفاده می کند.

کارشناسان فرازمد پس از اندازه گیری و بررسی محل پروژه مناسب ترین حالت را به شما پیشنهاد می کنند. پس از تایید نهایی شما، نصب شیشه به سرعت و با دقت انجام می شود. ما همیشه خدمات پشتیبانی پس از فروش را برای القای اعتماد به مشتریان خود ارائه می دهیم. امنیت و آسایش را با ما تجربه خواهید کرد.

شرکت فراز مد با دارا بودن سابقه طولانی در صنعت ساختمان در حوزه ی خدمات ساختمان فعالیت به سزایی دارد. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و کارآزموده پروژه های ساختمانی کارفرمایان گرامی را به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، با مناسب ترین قیمت اجرا می نماید.

برچسب اجرای صفر تا صد شیشه بالکن توسط مجموعه فرازمدتعریف شیشه بالکنخرید شیشه بالکن در اردبیل و کاربردهایشفروختن شیشه بالکنکارکرد «شیشه بالکن تاشو» چیست؟لوازم جانبی شیشه بالکنمراحل نصب شیشه آکاردئونی بالکن چگونه است؟منطقه مورد نیاز برای شیشه بالکن ریلیموارد و اقلام مهم در قیمت شیشه بالکننصب “تراس شیشه ای” چقدر در جلوگیری از سر و صدا اثرگذار است؟نصب شیشه بالکن چقدر طول می کشد؟نکات مهم در انتخاب شیشه پنجره بالکن

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up