درباره شیشه بالکن کشویی

از جمله محصولات قابل عرضه در شرکت فراز مد شیشه بالکن کشویی می باشد. این محصول می‌ تواند نوعی پوشش و محافظ برای بالکن یا تراس شما محسوب شود. این نوع شیشه بالکن بسیار مقاوم و مستحکم بوده و برای نصب در انواع خانه‌ ها و ساختمان‌ های مسکونی و آپارتمان‌ ها بسیار مناسب می‌ باشد. استفاده از این نوع شیشه بالکن باعث می‌ شود این امکان به افراد داده شود که در تمامی ساعات شبانه روز دید بسیار شفافی را نسبت به فضای بیرون منزل خود داشته باشند و در عین حال از عوامل و موارد آزار دهنده خارجی همانند آلودگی‌ های صوتی، آلودگی‌ های هوا، حشرات و گرد و غبار در امان بمانند. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با شیشه بالکن‌ های کشویی اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

شیشه بالکن کشویی چیست؟

همان طور که در ابتدا نیز ذکر کردیم، شیشه‌ های بالکن کشویی نوعی شیشه حفاظتی مقاوم در بالکن‌ ها و تراس ها می‌ باشند که در سال‌ های اخیر به علت زیبا تر کردن بالکن و جذاب جلوه دادن طراحی نمای خارجی ساختمان‌ ها توانسته است، افراد زیادی را مجذوب خود کند و کمک زیادی به مدرن شدن و زیبا تر شدن نمای خارجی منازل کرده است.
اگر شیشه‌ های بالکن کشویی به طور مناسب در بالکن و یا تراس نصب شوند، طراحی منحصر به فرد این نوع شیشه‌ های بالکن جلوه خاصی را می‌ تواند به محیط بیرونی ساختمان‌ ها ببخشد. این نوع شیشه‌ های بالکن در اندازه‌ های متنوعی می‌ توانند نصب شوند و با نصب آن ها می توانید از ورود حشرات موذی، ورود گرد و غبار و همچنین ورود هوای آلوده یا حاوی گاز های سمی و در نهایت نفوذ باد های شدید و سایر موارد به فضای داخلی بالکن و ساختمان خود جلوگیری نمایید.

شیشه بالکن کشویی

کاربرد شیشه بالکن کشویی چیست؟

اصلی‌ ترین کاربرد شیشه‌ های بالکن کشویی که بار ها نیز به آن اشاره کردیم، کمک به زیبا سازی نمای ساختمان‌ ها می‌ باشد. زیرا این نوع از شیشه‌ های بالکن با استفاده از روش‌ های مدرن و همچنین با بهره‌ گیری از دانش کارشناسان با تجربه و حرفه‌ ای طراحی و اجرا می‌ شود. اگر بالکن‌ شما مساحت کوچکی دارد، با استفاده از شیشه های بالکن کشویی به دل باز تر شدن محیط بالکن خود کمک بسزایی خواهید کرد. علاوه بر آن، محیط بالکن شما در تمامی ساعات روز نور کافی را خواهد داشت. بنابراین، نصب شیشه بالکن های کشویی به معنای پوشش دادن و کاور تمام فضای بالکن نیست.
اگر در منزل خود کودک و یا سالمندی دارید، نصب شیشه بالکن های کشویی بسیار برای فضای بالکن و تراس شما ضروری خواهد بود. در بالکن ساختمان‌ های بلند این نوع شیشه بالکن‌ ها می‌ توانند از این افراد مراقبت نمایند.

طراحی و نحوه باز و بسته شدن شیشه‌ های بالکن کشویی چگونه است؟

اول از همه باید بدانید که نام دیگر شیشه بالکن کشویی، شیشه بالکن اسلایدی نیز می‌ باشد. این نوع شیشه بالکن‌ ها طرفداران بسیار زیادی دارند؛ زیرا از لحاظ عملکرد ‌می توانیم آن را به پنجره‌ های آلومینیومی که در زمان‌ های قدیم از آن استفاده می‌ کردند، شبیه بدانیم.
نحوه جمع شدن شیشه‌ های بالکن کشویی یا اسلایدی می‌ تواند از راست به چپ یا از چپ به راست باشد. اما در هنگام جمع شدن شیشه‌ ها از ریل خود خارج نمی‌ شوند، طراحی منحصر به فرد شیشه های بالکن کشویی موجب شده است که عملکرد و نحوه باز و بسته کردن آن ها بسیار آسان باشد و در کف شیشه پا گیری وجود نداشته باشد. به همین علت، شیشه بالکن‌ های کشویی قادر هستند که یک نمای یک دست و زیبایی را به شما ارائه دهند.

مزایای استفاده از شیشه بالکن‌ های کشویی چیست؟

شیشه بالکن کشویی از انواع بسیار پر کاربرد شیشه‌ های بالکن می‌ باشد که طراحی آن در هر ابعادی امکان‌ پذیر است. استفاده از شیشه بالکن‌ های کشویی مزایای متنوعی دارد. از جمله مزایای شیشه بالکن های کشویی می‌ توان به جلوگیری از ورود حشرات موذی و گرد و غبار، نصب آسان و در کمترین زمان، جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش، افزایش زیبایی نمای ساختمان و به دنبال آن افزایش بهای ملک، ماندگاری بالا و ایجاد یک محیط امن برای افراد اشاره کرد. اما در ادامه برخی از مهم ترین مزایای شیشه های بالکن کشویی را ذکر خواهیم کرد.

مزایای استفاده از شیشه بالکن‌ های کشویی

دید کامل در شیشه بالکن کشویی

برخی از افراد به اشتباه تصور می‌ کنند که استفاده از شیشه بالکن‌ های کشویی در واقع، دید آن ها را نسبت به فضای بیرون بسیار کاهش می‌ دهد. در صورتی که شیشه بالکن‌ های کشویی می‌ توانند نمای یکپارچه و یک دستی را به فضای بالکن شما ارائه بدهند تا بتوانید در تمامی فصول سال و در هر ساعت از شبانه روز فضای بیرون از منزل را تماشا کنید.

عایق صوتی و حرارتی در شیشه بالکن کشویی

همان طور که می‌ دانید، شیشه یک متریال مناسب و شناخته شده به عنوان عایق صوتی می‌ باشد. بنابراین، به علت استفاده از شیشه در شیشه‌ بالکن کشویی، می‌ تواند به عنوان عایق صوتی نیز عمل نماید. همچنین، به علت استفاده از ابزار آلات مخصوص و محکم هیچ گونه درزی باقی نمی‌ ماند و از ورود و یا خروج حرارت و سرما جلوگیری می‌ شود. علاوه بر این موارد، در کنار آن می توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که به دلیل وجود این درزگیر ها هیچ گونه راهی برای نفوذ گرد و خاک باقی نمی ماند و بدین ترتیب از نفوذ گرد و خاک به داخل فضای بالکن جلوگیری می نماید.

پاکیزگی راحت در شیشه بالکن کشویی

به دلیل استفاده از شیشه در شیشه‌ های بالکن کشویی، پاک کردن و ضدعفونی کردن آن ها سیار راحت می‌ باشد. بنابراین، به راحتی می‌ توان تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب شیشه را به راحتی پاک کرد. همچنین در شیشه بالکن‌ های کشویی به علت وجود دسترسی به سمت دیگر شیشه‌ ها می‌ توان از هر دو طرف به سهولت آن را پاک و ضدعفونی نمود.

کلام آخر

در این روز ها به علت گسترش آپارتمان نشینی، بالکن‌ ها تنها فضایی در خانه محسوب می‌ شوند که با محیط خارجی خانه در ارتباط هستند. بنابراین، به جهت استفاده کاربردی و موثر از بالکن می‌ توان از روش‌ های مختلفی از جمله محبوب‌ ترین آن ها که استفاده و نصب شیشه بالکن است، استفاده کرد. شرکت فراز مد نیز در این زمینه یاریگر شما خواهد بود و با عرضه شیشه بالکن های باکیفیتی، تجربه استفاده از محصول باکیفیت و مرغوب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up